torsdag,igårFredag idag

Nu har snön kommit tillbaka, men tror inte att den kommer ligga kvar länge för nästa vecka ska det bli 9-10 grader här i Oslo! det är ju helt okej.
Igår trodde jag att det skulle vara en helt vanlig lam torsdag men efter två veckor utan mobil fick jag faktiskt tag i en, efter ca tio minuter efter att jag starta mobilen fick jag ett samtal. Det var från en kille, han frågade ut mig på en kaffe eller öl ikväll, det ska jag.

Idag ska jag jobba, jag är fortfarande dålig och har fortfarande ont i mitt knä som olyckligtvis råkade hoppa urled i lördags, sen råkade jag ju ut för ett virus på lungan så har nästan varit döende i några dagar men idag är det back to work. Ser inte fram emot det.. speciellt inte när det snöar ute......

Ha det gott mina kamrater, hej hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0