home sweet home

Jag kan inte fatta det, jag längtar så otroligt mycket! I juli flyttar jag tillbaka till Lidköping för att sen flytta mig vidare till Stockholm, jag vill bara flytta med en gång:D
På tisdag åker jag hem och stannar hemma i en vecka, ska bli så himla skönt och kunde inte känna mig gladare, ska hem och mysa med alla fina underbara människor jag känner där hemma och som verkligen betyder nått , specielt Julia, mamma, pappa och vasse! Önska att min bror och jonas och alla de andra var hemma också men de är ute på äventyr...
På onsdag ska jag till gbg och träffa jesper.

hejdå säger lilla jag som har världens hemlängtan

Kommentarer
Postat av: Hanna

vaaad kul att flytta! :) gött

2011-04-02 @ 09:06:50
URL: http://ejmolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0