allting kommer bli bra tillslut du ska se att allting ordnar sig om du bara låter allting va.

Life is a bitch and then you die.

Jag är så himla glad för tillfället, det var länge sen jag kände lycka i hela kroppen. Kanske är det för att jag funnit en ny vän som jag måste hålla som en hemlighet, kanske är det mina fräknar, kanske är det solen, kanske är det för att jag känner att våren är påväg eller för att jag kan använda min skinnjacka idag. Jag ser tom fram emot att ta en promenad till skolan och vara där.

Idag är jag lycklig.

Så såg mitt liv ut för ett halvår?, eh ett år sen. Jag verkade glad och lycklig då, inte riktigt som idag. Jag hade träffat en ny vän som sedan för mig gick över till kärlek, men kärleken är en jävla fitta. Ont som fan gör den, kanske inte under tiden man är kär men när man får en kniv rakt in i hjärtat, förhoppnigar om och om igen som inte har ett piss med verkligheten att göra, bara tomma ord som inte menar något för honom men som betyder allt för mig, ord som -vi kan ses då, gör att jag flyger upp till himlen. Men sedan när jag inser att det bara är bullshit ramlar ner på marken igen och krossas. Var stark, glöm honom, jo man kan ju alltid försöka tiden läker ju somsagt alla sår antagligen.. Jag vill inget annat än att vi kan vara vänner, kunna skriva med varandra. Men jag är som bortblåst ett tidsfördriv enbart för att han inte hade henne. Han är en c kille.
Jag vill ha min fina vän tillbaka, lusten att lägga sig i fosterställning och gråta sig genom hela natten är stor. Kärlek är en jävla fitta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, kärleken är en jävla fitta. det där hände mig för 1,5 år sen och jag har inte träffat någon sen dess, jag har inte riktigt vågat, för den hjärtesorgen var äcklig, den gjorde så fucking ont och fucking ont är inte ens i närheten av en bra förklaring för smärtan som kändes.

jag vill träffa någon annan, för över honom det är jag, jag intalar mig själv att jag vill, men jag vill aldrig, nevah evah känna hjärtesorg igen. för det är vidrigt.

2011-03-12 @ 08:43:32
Postat av: Anonym

Ett halvår sedan? Våren var ju för mer än ett halvår sedan =)

2011-03-12 @ 11:07:07
Postat av: Hanna

diggar bilden

2011-03-19 @ 16:51:35
URL: http://ejmolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0