a perfect day in my aaaaasssss! men ja e roli

Okej nu tänkte jag skriva lite roliga saker om mig !!!!!:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D
1. Jag är korkad och skit dålig i skolan
2. Plus att jag är ful utan smink looool
3. Men jag älskar att prata skit !!!!!
4. så I love my life
5. sen har jag ett ärr på hakan som jag fick för att jag fastna i ett staket med cykelhjälmen, hände typ förra året! cyklar aldrig utan cykelhjälm:)
6. sen den jobbiga biten jag är fett störande
7. speciellt när jag skrattar as fult, som en häst typ
8. Men jag älskar mig själv ändå
9. Jag är inte alls rolig
10. Men 8x8 är 48 va ? 9x3 är 72??
det var roligt va ? jag skulle dö av skratt om jag inte var jag... heheh
jag är 19 år tänk på de med
halebop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0