blogg ee

Det är helt sjukt vad det går dåligt med bloggandet. I helgen är jag ledig det gör att jag kan blogga en hel del, tror jag. Lovar fan ingenting längre. Snart är klockan fyra och om en timma skall jag befinna mig på jobb, jobbar bara 4 och en ½ timma idag, det är chill men det betyder att jag måste stänga och jag hatar att stänga för då måste man skura golvet och det är helt omöjligt! Man svabbar bara omkring skiten, im going nuts!

Livet rullar på, nytt år och allt, det blir spännande! Idag har jag städat lägenheten och ikväll blir det nog så att jag och hedda delar på lite vin, jag ska tvinga henne om hon inte vill!

Nu säger ja hejdå kan ju blogga mer när jag kommer hem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0