pengar rullar in som de ska

Gomorron gomorron! Det är helt fantastiskt hur fort veckorna går, idag är det redan torsdag och det betyder att jag skall hem till Sverige ikväll! Ska bli så skönt att komma här ifrån några dagar, faktiskt..
Idag ska jag jobba igen, är så himla glad för det går så bra på jobbet. Igår sa min chef till mig att han vill att jag ska jobba fram till januari och att jag skulle få ta mer ansvar för butiken, känns så jävla bra om jag ska vara ärlig! Speciellt då folk i Lidköping tror att jag är helt värdelös och tror att jag aldrig jobbat i hela mitt liv.
Ikväll ska vi iväg och kolla på en lägenhet som verkar vara jättemysig, vill flytta från den vi har nu fort som bara den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0