oslo blir man trött på

Det är så himla skönt att vara hemma, ha en fantastisk mamma och pappa som tar hand om en är helt underbart!
Jag behövde komma ifrån Oslo ett tag kände jag, jag behövde också komma ifrån facebook så har inaktiverat mitt konto, men får se hur länge jag klarar av att hålla mig haha.

Idag ska jag åka och sola tillsammans med Hedda, vi ska också passa på att åka förbi stallet. Det var längesen jag var där... Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, just nu känner jag att jag vill vara nykter smörja in mig med brun utan sol och sitta framför tven och äta chips och dipp.


Jag är så sliten och trött... vill inte tillbaka till Oslo, vill stanna här och få liggsår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0