Kort och konsist

Skrev världens längsta mest privata text nyss här på bloggen. Blev lite för mycket skvaller om mitt privatliv för er bloggläsare. Kan sammanfatta allt med att jag hade världens bästa dag igår. Hängde med en kille jag träffat i 4 månader (detärsantochheltinsane), åt frukost med han och fanny ute och sedan hämtade vi hunden Doris. Hunden som ni fick se skymten av i förra inlägget. På kvällen myste jag och skojjbråkade med pojken. Men de säger att kärlek börjar med bråk och jag tror det kan stämma.
Dock tycker jag lite synd om denna killen idag då han brytit benet. Tycker inte synd om han för just det, utan mer för att det snöar massa idag och han älskar snö. Och att åka snowboard.
(Bilderna nedan är på mina inköp från mitt jobb idag, en hjärtform man kan använda när man bakar pannkakor, rosa ljus och pynt i hjärtform till cupcakes. Måste jag påminna er om att det är alla hjärtans dag den 14:de?)
_ Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0