Du och jag nu.

I lördags var jag och F på personalfest (fyllefest). Åt supergod mat, hängde med gänget och fick alldeles för många påfyllningar. Partysvensk och (o)rutinerad som jag är drack jag 4 öl innan jag kom dit. Inte visst jag att stället skulle flöda av smygpåfyllningar, jäger, öl och farligt dödliga mängder med tequila shots. Jag dog nästan. Läppstift över hela ansiktet drog jag hem fast bara halva vägen ty taxischaffören blev arg på mig när jag inte kunde knäppa/knäppa upp bältet. Ja ni märker ju nivån.
Fast helt hem drog jag inte. För halvägs hem från den sista bitens gångavstånd bytte jag kurs hem till en kille. Hemma hos han trodde jag festen fortsatte och dansade in/över ett element. Ganska ocharmerande tjej inlindad i blåmärken och alkoholmoln. Pustade av arghet över att elementet var stod kvar och gick argt och la mig.
2 dagar senare. På måndagen. Alla hjärtans dag, försökte jag gottgöra och jag tror det gick bra. Bakade en supergod kaka och fick han att laga hjärtpannkakor när jag spelade ipad. Lekte med kinderägg och somnade halvägs in i filmen the tourist.
Nu är jag dock lite purken för jag har inte fått de svaren jag vill. Därför tackar jag snart Norge för denna veckan och drar över till Svea rike för att rehaba.
_ Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0