Döroligt inlägg.

Idag har jag haft det kaos. Vi tappade viktiga nyklar på jobbet. Letade efter dem i över 7 h för att sedan finna dem på kontorsgolvet. Det var verkligen som en lättnad att hitta dem. Trodde aldrig vi skulle göra det då det mestadels kändes som att leta efter en nål i en höstack under 7 timmars perioden.
För att prata vidare om mitt DÖROLIGA (inte), vardagsliv, kan jag också berätta att Maja flyttar ut imorgon och att Sanna flyttar in! Då ska det bakas kaka! Tur att jag är en sådan ordentlig svensk som gör allt för att passa in i mitt nya land. Drog kortet och fick med mig en bunte på 25 st pynt flaggor till kakan. Imorgon gör vi Sanna norsk. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0