16 februari, jag får lön tror jag

Godmorgon på er allesammans! Idag har jag en stressig men också en väldigt bra dag på gång, om en stund ska jag åka till jobbet och tillbringa 7 timmar av mitt liv där, det kan man ju tycka är så där kul och det tycker jag också. Efter jobbet ska jag hem till Andrea min arbetskamrat, vi ska äta mat och ha det kul, hon har gått någon frisörutbildning så vi får väl se om hon kanske sätter saxen i håret mitt!
Efter Andrea ska jag hem till Thomas och kosa mig en massa och imorgon åker jag faktiskt hem till Sverige för att spendera lite tid tillsammans med mamma och pappa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa hur du såg ut på dendär festen, om du nu har bild vill säga?

2011-02-16 @ 20:49:53
Postat av: Anonym

Jag fastnade inte på bild den kvällen :( sorry

2011-02-16 @ 23:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0