My bro's are retarded sometimes, but i still love them

Har överlevt den jävliga dagen. Idag har studsat fram som bambi på hal is här i Oslo. Undrat vart min roomie Maja tagit vägen. Trott att hon kanske dött för att sedan bli helt överlycklig när hon kom hem från ett personalmöte. Ett personalmöte som gett henne världens sockerkikkar genom massvis med cola, kakor osv. I skrivande stund sitter hon och skriker framför spegeln. Helt cp men otroligt charmig.
Fanny har jag inte sett skymten mycket av idag. Hon glömde köpa mat med, vilken jävla stiiiil. Hon har kört stilen hoes before bro's. Kan jag någonsin förlåta henne för detta svinsköna otippade felsteg?  Hon han knappt komma hem med innan hon försvann ut i mörkret igen. Fast vad vet jag. Kanske är hennes riktiga stil "my bro's are my hoes", vilket isåfall skulle vara lite bättre.
Hursom. Jag är inte bitter för att jag har en cpskön tjej skrikande engelska gettoslang framför spegeln och en hoes before broes kompis. Ty jag har köpt massvis med paket och ätit supergod choklad som jag köpte på jobbet. Inte illa pinkat!
(ps för er som inte fattat det än. Det mesta i detta inlägg är ironiskt och sarkastiskt skrivet. Mestadels också skitsnack i brist på moral och spänning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0