Hedda Linnea Jacobsson

Halla!
Mitt namn är Sofia men alla säger Hedda. Enkelt och underbart, eller hur?
Jag är ett decemberbarn som detta år inviger min nya egna systembolaget-era.
Tränar för lite, drömmer för mycket och sover för lite. Krossar hjärtan och blir själv krossad lika ofta. På min dator finner man ungefär 405 cambilder varav ca 340 stycken är otroligt fula och under påverkan av alkohol. Har ett stort intresse för vin, vilket ofta slutar olyckligt. Vidare kuriosa är att jag en sne näsa och ett ärr efter en vattenkoppa ovanför mitt ögonbryn.
Här i Oslo bor jag tillsammans med Fanny och Maja i en enrummares (stor sådan) lägenhet på Majorstuen.
Flyttade hit för några veckor sedan. Bytte livsstil från Handelshögskolan, Göteborg till hårdarbetande butikssäljare på bogstavein.
Springer mellan olika fina events på helgerna och har det allmänt fint här i Oslo.
Kollar på nakna statyer, skrattar åt det norska ordet för fågel och gör saker jag verkligen ångrar dagen efter.
Mer än så behöver ni inte veta just nu. Därför säger jag på återseende och kryper ner under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0