Ett rop på hjälp

Vi sa att vi skulle kolla på bild nr 7 när vi är ledsna. Så det gör jag nu. 306 kilometer bort är hon. 3 h och 53 minuter. Hon jag har haft mina allra finaste dagar med. Hon som är lika jävlig som jag, som håller mitt hår när jag spyr, hon som får en må helsikes jävlans bra! Hon jag berättar allt för och även om jag inte gör det så vet hon ändå. Hon jag varit utan alldeles för länge. Jag minns inte ens det där ordet hon säger när hon är gärna vill göra och bestämma något. Minns bara hur det ser ut när hon säger det i huvudet. Det var inte perfekt eller precis. Vad var det?     Fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig. och jag kommer snart, PÅRIKTIGT!

2010-11-23 @ 15:39:20
URL: http://klrjrms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0