Tar igen ogjorda saker.

Dag 03 – De fem snyggaste killarna på min facebook

- Emil Gustavsson
- Herman Mellegård
- Jacob Simonsson
- Philip Hovensjö
- ?

??? 
Seriöst, jag vet fan inte om dessa är mina topp 5. Valde bort några riktiga snyggingar mest för att de har så jävla dåliga personligheter.

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Minns inte?

Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek är en oemotståndlig drog som man lätt tröttnar på men samtidigt vill ha mer av. Kärlek mellan två är som bäst när den är ärlig och uppriktig. När man inte riktigt vågar kolla någon i ögonen och vill veta allt om den andre.  När man kommer på sig själv sminka sig lite extra trots att man redan har smink.När man tänker råkar le för man tänker på nått så fjuttigt som den andra personens namn. När man kan vara sig själv med någon. Typ?

Dag 06 – Min dag

Stressig! Åkte från Oslo 07:45. Var efter lite om och men hemma vid 12 tiden. Tog powernaps till 15:00. Gick på stan och köpte ett uppförfriskningspacket till mig själv. Sen har jag sett Robinson med familjen. Imorgon åker jag till Göteborg, Landvetter för att sedan svänga förbi trollhättan på vägen hem. Tror därför jag ska sova snart.

Dag 07 – Min bästa vän

Har flera bästa vänner och alla är underbara och unika på sina sätt. En av dem har en väldigt speciell systeroll till mig. Vi brukar få höra att vi är lika väldigt ofta. Senast idag fick jag höra att vi pratar på samma sätt. Sen blir vi väldigt ofta förväxlade också. Konstigt tycker vi, vi är ju faktiskt inte något lika, utseende mässigt då..

Dag 08
– Ett ögonblick

När jag satt i pappas fula soffa och hade blivit hämtad i skolan, åttan eller nian. Farmor var där med. De var jättekonstiga och de verkade inte vilja berätta för mig varför de tvingade hem mig från skolan. Så sa de det. "Sofia, din mamma har dött". Mer minns jag inte av den dagen, total avstängning av hjärnan och hjärtat.

Dag 09 – Min tro

Jag tror att vi efter vi dött bara försvinner. Förmultnar. Inte att vi lever vidare och har nya prinsessliv. Därför ska man ta vara på dagarna vi har. Carpe diem. Klyschigt men sant!

Samtidigt så önskar jag såklart att det fanns något mer. Ibland tror jag på spöken efter att ha sett och hört saker på tv:n. Det trodde jag senast igår.

Något som jag tycker är extra viktigt är att poängtera att jag inte tycker det är intressant vad man tror på. Bara man tror på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0