hallah, bitches and hoes

Förlåt för dåligt bloggande, men tycker det är så himla tråkigt att blogga på vintern...
Jag är hemma i Lidköping på besök, ångesten börjar smyga sig på mig och det går inte att vara här såfort man är tillbaka i skithålan mår man skit. Ska försöka gå fram och kika på stan, hoppas jag inte träffar någon jag känner för jag orkar inte med meningslösa samtal, får gömma mig som vanligt..

Shit mitt liv låter verkligen jättekul, nästan lika kul som blondinbellas!

Ne nu ska jag vänta på att Julia ska komma hit, det blir kul! :D
Fick reda på att världens bästa Jonte kommer till Oslo den 2 eller 3 det var som att själen hoppade i taket då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0