En massa skitsnack från mig, igen

Jag vet att jag avslutade gårdagen med att säga att jag skulle färga håret mörkare. Det gick faktiskt väldigt lite framåt på den fronten. Istället har jag varit vemodig över att jag fyller 20 år om mindre än en vecka. Mest för att jag vet att jag kommer känna mig ledsen, så har det varit de senaste födelsedagarna jag haft. De har varit tomma ensamma dagar, trots massa gratulationer. Tyvärr har jag en förmåga att ta fram gömda tråkigheter på dagar som nu på fredag.
Nu kanske ni undrar vad jag gjorde istället för att färga håret. Jag körde en familj till familjen till Landvetter imorses. Sen får vi ju inte glömma det värsta. Jag förstörde avgasljudsystemet (eller vad de nu heter?), den stora saken under bilen lossnade och drog i marken hela vägen hem från Hjertbergs. Skulle vilja säga att jag aldrig mer ska sladda men det vore att lova för mycket.
SKITDAGAR har jag haft den senaste tiden. Hursom. Godnatt från en tjej som åtminstone har en ny sporttopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0