Dag 1, Om mig

Vem är jag, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är lika svårt att skriva vem jag är här som att berätta vem jag är på en arbetsintervju och i ett cv. Eller som att välja hårfärg. Men jag ska försöka..
Jag kan börja med att skriva att jag gillar mammas pannbiffar ch barn rätter, detta gör att jag har det svårt att äta ute på resturang dels för att man inte får välja hur mycket man vill ha på tallriken och all mat ska vara invecklad och konstig.
Att dricka alkohol är något jag gillar, det låter tragiskt men det är sant. En kall öl är för mig avslappning som choklad är för blondinbella en lyx i vardagen.

Personligen är jag en väldigt avslappnad tjej som för det mesta vet vart jag har mig själv, men ibland är det svårare. Ett exempel där jag inte vet vart jag har mig själv är när olycklig kärlek är inblandat, jag vill kunna säga att jag ska sluta med sånt som har med kärlek att göra men det finns ju inget bättre, så att vara singel är för mig öken.

Jag tycker om skor, inte högklackat som de flesta tjejer utan kika runt på riktigt snygga sneakers, Vans och nike är favoriter men tycker också att adidas kan göra feta skor men de är tyvärr svårt att hitta de jag vill ha då det endast gör deras snygga skor i herr storlekar. Kläder är kul också, men jag kan inte på stå att jag är en fashonista som de flesta modetjejerna gör, klär mig i de jag tycker är skönt och snyggt i mina ögon men det är väl så det ska vara?

Årstider, det finns otroligt mycket negativt med höst och vintern, får tacka Markus som gjorde min vinter lite bättre. Vår och sommar är underbart, synd att det var mycket olyklig kärlek inblandat denna sommaren, nu får hoppas att sommaren här i Oslo blir en toppensommar!

Saker jag inte gillar är Människor som försöker vara balla på facebook genom att lägga upp konstiga statusuppdateringar. Jag gillar inte österrikisk mat, gillar inte vintern då jag har på tok för lite vinter kläder.

Nu måste jag sticka till jobbet. Flummig text men vem bryr sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0